Klachten over Yellowbrick

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Yellowbrick zijn gemeld. Lees meer >

31% van alle klachten opgelost. Nog 31 klachten nodig voor een plaats in de categorie Parkeren

31%
19 klachten gemeld
3 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
6 klachten opgelost
3.4 /10
8 stemmen
8

Tijdslijn

Parkeerboete

Klacht van op 03 november 2018 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

27 oktober auto kenteken 9-vjp-17 geparkeerd Bosschestraat den haag, parkeerbord zone 2100 kuststrook Scheveningen vermeld zaterdags 10.00 aanvang parkeren. Om 8.58 via Yellowbrick app de code ingedrukt kreeg melding maximaal 2 uur parkeren, ervan uitgaande van 10.00-12.00. Yellow app... Lees meer

afmelding parkeren vandaag niet mogelijk

Klacht van op 27 oktober 2018 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Goedenavond, Vanmiddag mijn auto( kenteken(76-sh-nh) geparkeerd op het molenplein in Goes, zone 21303. Bij terugkomst diverse malen geprobeerd mij af te melden, helaas zonder resultaat omdat uw systeem eruit lag. Nu dreig ik voor te hoge kosten te worden afgerekend,|Wat ik... Lees meer

Betaalgegevens van mijn account zijn niet volledig?!

Klacht van op 27 oktober 2018 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Al vanaf 14:54 vandaag probeer ik mijn lopende transactie met de app van Yellowbrick stop te zetten. Echter lukt dit mij niet om de volgende melding ‘Betaalgegevens van de account zijn niet volledig’. Ik heb geprobeerd contact met Yellowbrick Customer... Lees meer

Transacties wel gestopt maar volgens Yellowbrick niet

Klacht van op 17 september 2018 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Op 03-08 en 14-07 heb ik op de Meent in het centrum van Rotterdam geparkeerd. Beide keren transactie gestart. Op 03-08 na minder dan een uur en op 14-07 na 3 uur transactie via de app weer gestopt. Nu krijg... Lees meer

onterecht geincasseerd

Klacht van op 11 juli 2018 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Ik heb van Yelowbrick een rekening gehad dat op 29-6-2018 ik ergens geparkeerd zou hebben,ik zo graag van u willen weten waar ik geparkeerd heb en met welke auto. Ik zie uw reactie graag te gemoed met vriendelijke groet. B de Haas. Kelloggplaats... Lees meer

Parkeertransactie spontaan gestopt

Klacht van op 25 juni 2018 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Zondag 24 juni in Hoofddorp geparkeerd, via de app de parkeertransactie gestart. Bij terugkomst bleek dat de app spontaan de transactie had gestopt na 18 minuten. Met als resultaat een parkeerboete van € 61,75. Gebeld met klantenservice van Yellowbrick maar de... Lees meer