Ik heb sinds mei 2011 xs4all internet tv. Ik heb hier
veel problemen mee gehad en daardoor vele malen met de helpdesk moeten bellen voor het verhelpen van de problemen. Tot mijn verbazing kreeg ik pas een maand
geleden te... Lees meer
Van 1 naar 3 in 1. Maanden, 3 monteurs gehad, het werkt niet. Toegeven, ho maar. Ik denk dat zelf dat hun systeem, fritxbox, motorola-tv-systeem, gewoon waardeloos is. Lees meer
Vorig jaar overgestapt op adsl van xs4all zelf,kreeg je dubbele snelheid,niet dus.2 feb glasvezel en tv+telefoon besteld.Dit zou binnen 3 weken geleverd worden,dus zit inmiddels zonder TV want UPC opzeggen moet je zelf doen.
Belle bellen en nog eens bellen eeuwen... Lees meer
Een maand geleden verhuist naar Vleuten en internet, TV, en flatfee bellen aangevraagd bij X4all. Donderdag 1 maart 2012 kwam er een monteur om de installatie af te ronden. Daar werd geconstateerd dat er geen licht zat op de fiberconnectie.... Lees meer
Ik kom thuis van vakantie en mijn internetverbinding is verdwenen door het feit dat 1 van mijn computers is geinfecteerd met een virus.
Ik kom op een pagina terecht van het Abuse center en in mijn mailbox tref ik een mail... Lees meer
reggefiber heeft netwerk liggen in mijn straat vanaf 2009, xs4all heeft mij gezegd dat reggefiber hun moet informeren over deze aansluiting.
volgens reggefiber is dit in 2009 al gebeurd,die wachten op verzoek xs4all om de aansluiting naar binnen te leggen.
XS4all zegt... Lees meer
Geachte heer,mevrouw
Op 16 januari 2012 heb ik de dienst pack opgezegd en via mail( zie bijlage,Validatie order: Pack met order nr 73399 68255 16-1-2012 13.45 uur) een bevestiging daarvan gehad, volgens de medewerker van de klantenservice hoefde ik er niets... Lees meer
Ik heb onlangs een 3in1 abonnement afgesloten bij XS4ALL.
Ik heb ze via twitter /mail een aantal keer gevraagd , “Wat als de beloofde snelheid niet gehaald wordt”.
Ik heb een 40mb pakket afgesloten, dat zou leverbaar zijn op mijn adres. Maar... Lees meer
Wij hebben sinds 18-07-2011 een alles in 1 pakket besteld bij XS4all. Bij de bestelling hadden we aangegeven dat wij een 2e TV boven nodig hadden. De betreffende medewerker gaf ons aan dat we dan het beste eerst 1 tv... Lees meer
Fout op Fout op Fout op Fout
Fout 1: per ongeluk opdracht geannuleerd
Fout 2: twee weken wachttijd
Fout 3: na 2 weken verkeerd adres aangesloten!
Fout 4: na zoveel missers nog 3 weken wachten!!! Lees meer