Klacht: geen uitportering, toch rekening

xclnt carlijn op 27 juli 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:

Telefonisch door XCLNT benaderd en het idee gekregen dat het aanbod een extra service van mijn provider KPN betrof. De e-mails van XCLNT vervolgens beschouwd als spam.
Na een brief van KPN direct telefonisch gereageerd (zowel naar XCLNT als KPN): ik blijf (een tevreden klant) bij KPN.
Nu toch factuur van XCLNT gekregen over de maand juni, terwijl er geen uitportering heeft plaatsgevonden. XCLNT beweert het tegenovergestelde.
De facturen van juni/juli zijn door mijn bedrijf aan KPN voldaan.

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen interesse in de diensten van XCLNT en wil graag dat de factuur van juni ongedaan gemaakt wordt (is immers al voldaan aan provider KPN).

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Inmiddels goed geholpen door een vriendelijke dame van de klachtenservice van XCLNT en het probleem lijkt te zijn opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 27 juli 2016 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door