Klacht: XBox one S besteld en nog geen week later goedkopere xbox one s met veel meer extras

op 04 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik had een XBox one S besteld bij Bol.com (https://www.bol.com/nl/p/xbox-one-s-forza-horizon-3-console-500-gb/9200000073661897/?suggestionType=searchhistory)
Dit had een 2 weken xbox live kaart code, en forza horizon 3.

En nog geen week/2 week later staat er een goedkopere xbox one S te koop van bol.com met : Forza Horizon 3, Hot Wheels, 3 MAANDEN xbox live & FIFA 18.
Ik voel me nu echt genaaid omdat ik maanden spaar voor zon bedrag en dan komt er opeens kort erna een vele malen betere actie. Toen bij de eerste vroeg ik al aan livechat of ik kon wachten dat ik wat geld kon bijsparen, ze zeiden een weekje dan verloopt de xbox one s met forza horizon dus je kan beter nu kopen.
Hierom heb ik t gekocht.

Het gaat trouwens om deze xbox die ik nog geen 2 weken later dus op bol.com zie voor zelfs een goedkopere prijs dan de andere:

Hierdoor voel ik me best genaaid als 17jarige die 3 maanden spaart voor een xbox one s, en dan blijkt een week later dat ik ongeveer 100 euro kan besparen op games, xbox live etc.

Ik zou graag een oplossing zien vanwege de extras(3 maanden xbox live, fifa 18 & hot wheels)
Het is absurd dat je gezegd word direct te bestellen ivm een actie die er tevens nog steeds is, en dan dat je vervolgens een vreselijk betere actie ziet binnen notime...

Echt ABSURD...

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:26 geantwoord

Beste Jarmo,

Ik zie dat je samen met mijn collega tot een passende oplossing bent gekomen.
Veel plezier van je Xbox. Fijne dag!

Groeten,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door IkWilAnonimiteit