Klacht: wurgcontract via Regionaal Totaal

op 05 februari 2018 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een gesprek op locatie gehad voor het zakelijk afnemen van energie
Volgens de verkoper ging ons dit veel geld besparen.
Mandaad gegeven voor het oversluiten, vervolgens een aantal maanden niets gehoord van Regionaal Totaal ook geen contract ter controle gehad, niets! en ineens had ik een contract voor 4 jaar!!! bij EOn en betaaal ik ook nog eens bijna 50 euro meer per maand

Gewenste Oplossing:

Contract ontbinden en een correct 1 jarig contract desnoods bij EON

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van EON

2 maanden geleden - Geachte heer Hofstede, Uw klacht is in behandeling genomen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie Met vriendelijke groet, E.ON Service Zakelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Robhofstede