Klacht: Wordt ik nu opgelicht?

op 26 april 2017 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Sinds een jaar of zo moesten wij genoegen nemen met verplichte meters op de CV. Zolang wij hier wonen (15 Jaar), hebben wij nog nooit bij hoeven te betalen. Sinds de vervanging van de radiatorkranen hebben wij in onze flat alleen maar problemen. Geruis, klapperende buizen, maar vooral géén warmte. Ik ben die strijd al 3 jaar aan het voeren met de VVE. Een bedrijf (Kalisvaart) kan de problemen niet oplossen tot nu toe, en vorige week heb ik weer mijn klacht bij ze neer gelegd, omdat we nog steeds in de kou zitten. We hebben zelfs sloffen gekocht (moet niet gekker worden) en zitten in de winter met vesten aan. Maar nu komt het aller mooiste. Voor de eerste keer krijgen wij een afrekening van de firma Techem, we mogen bij betalen en maar liefst € 666,23, en of we dat bedrag maar even binnen 14 dagen willen betalen. We voelen ons opgelicht, nog nooit hebben we bijbetaald en kregen alleen maar terug. Waar is het mis gegaan, en waar is mijn warmte gebleven, ik moet nu voor niets betalen. Dit kan toch niet uitgelegd worden…….

Wij zijn pas tevreden als deze klacht opgelost is

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 02 mei 2017 om 13:57 geantwoord

Heeft op 02 mei 2017 om 14:53 geantwoord

Als het overzicht laat zien dat alle verwarmingen hebben gebrand, dan wordt het echt hoog tijd dat er gekeken gaat worden. Zoals ik al eerder aangaf branden er maar twee platen hier in huis, en volgens mij geeft het overzicht wat anders aan. Uw mail overtuigd mij echt niet, en we gaan dit dus ook verder uitzoeken!

Bericht van Techem

3 maanden geleden - Geachte heer Rikkers, Bedankt voor uw reactie, wij vinden het vervelend dat wij u niet voldoende hebben kunnen beantwoorden. Indien u twijfels heeft betreft onze meters dan kan onze firma een controle uitvoeren. De opdracht hiertoe dienen wij schriftelijk te ontvangen via uw beheerder en zal plaatsvinden op basis van ongelijk. Dit betekent dat als bij de controle blijkt dat de meters correct functioneren er kosten doorbelast zullen worden voor dit bezoek. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Techem

Alle klachten die gemeld zijn door Alex Rikkers