Ik wilde graag nieuwe radiatoren laten plaatsen en Techem op dezelfde dag langs laten komen om direct de meters erop te laten plakken/zetten.
Hierop heb ik een afspraak gemaakt en mijn aannemer was bij mij thuis aanwezig.
Ik heb zitten... Lees meer
Er zijn vorig jaar metertjes geplaatst in ons appartementsgebouw. Nu blijkt dat de meter in de kamer bij mij veel teveel registreert ten opzichte van andere appartementen . Ik verbruik zogenaamd het dubbele van alle anderen. Heb zelf al... Lees meer
Onlangs hebben wij (VvE Beheerder) een factuur ontvangen van de firma Techem.
Hierop stond vermeldt dat Techem ter plaatse is geweest, maar er niemand aanwezig was in het appartement waar ze wilde zijn. Vervolgens factureren ze € 82,41 voorrijkosten door.
Zojuist contact... Lees meer
Hallo,
Ik heb zojuist mijn afrekening gekregen van Techem en ik verschoot serieus!
In het jaar 2022 was mijn gasverbruik
2300khw /units
Techem rekende toen 0,22c per unit aan wat logisch was omdat er een enorme prijsstijging was..
Nu in 2023 is er een... Lees meer
Goedenavond ik heb de afrekening van afgelopen jaar ontvangen en kreeg een hartstilstand bijna. De rekening is rond de €3550 euro en ik moet rond € 2680 bijbetalen. Vorig jaar was het al veel en daarom heb ik maar 2... Lees meer
Ik ben sinds juni 2023 bezig met de afrekening stookkosten 2022 en heb gebeld, gemaild naar de firma en na de eerste keer telefonisch contact werd er gezegd ja inderdaad vreemd dat gaan we onderzoeken, vervolgens heb ik dat gesprek... Lees meer
Ik ben sinds juni 2023 bezig met de afrekening stookkosten 2022 en heb gebeld, gemaild naar de firma en na de eerste keer telefonisch contact werd er gezegd ja inderdaad vreemd dat gaan we onderzoeken, vervolgens heb ik dat gesprek... Lees meer
De warmte meters van techem lopen door terwijl er geen radiator aan staat, de leidingen koud zijn . In de afgelopen 14 dagen van september terwijl er een hoge buiten temperatuur was heb je zo wie zo de radiatoren niet... Lees meer
Vorig jaar kregen wij de eindafrekening begin februari dit jaar half maart. Vorig jaar stond het geld dat ik terug kreeg op 18 februari op mijn rekening nu is het 13 april en wacht er nog steeds op.
Alsook vind ik... Lees meer
Ik maak nu bijna 3 jaar gebruik van Techem. Ik vind als je hun bel dat er altijd met een afwijzende toon naar je gesproken word. Hun antwoord is dan ook kort en direct en eigenlijk willen ze er verder... Lees meer