Klacht: word opgelicht DOOR marktplaats

op 25 juli 2015 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Steedsbword mijn advertentie verweiderd terwijl ik niet verkeerd doe anderen met dezelfde advertentie mogen wel blijven heb dit al 10x meegemaakt word er kotsmisselijk van heb het ook by marktplaats aangeven maar die geven geen gehoor en telefonisch hang ik meer dan een halfuur aan de telefoonben nog heb ik geen medewerker kunnen bereiken ben nog nooit opgelicht OP markplaatsbmaar wel door marktplaats doordatbik zo lang in de wagt hang en me sgeel betaal en mn advertentie van enenbreserve wiel steeds verweiderd word heb alles al geprobeerd en zoek ik een reserve wiel dan vind ik wel allemaalbdezelfde advertenties van anderen enbdat word niet verwijderd.. was 8 jaar een vertrouwde klant van hun maar die zijn ze nu kwijt ik heb daar geen belang mee bij hoop dat meer mensen hun klagten over die kl*te site meld want dit vind ik behoooorlijk slecht van een site die bulten met geld verdiend

Als ik gewoon de advwrtentie kon plaatsen zonder verweiderd te worden, of dat soort gelijke advertenties dan ook niet meer mogen.. want dit is erg oneerlijk

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

Alle klachten die gemeld zijn door ariariariari