Mijn Klacht:
Ik was klant bij Essent en kreeg op een avond een consulent van Woonenergie op bezoek met de mededeling en informatie dat overstappen naar hen een stuk zou schelen maandelijks. Omdat ik gekozen had voor een korting op het 1e jaar (190 Euro) bij Essent, twijfelde ik enorm om vroegtijdig over te stappen. Maar de consulent verzekerde me dat die 190,- dan vergoed zou worden door Woonenergie.
Nu blijkt Woonenergie niet alleen niet voordeliger te zijn, maar ook de korting niet te vergoeden! Dit terwijl dit door de consulent en iemand telefonisch bij de klantenservice is toegezegd. Ik hoefde alleen bewijs te sturen. Dit heb ik direct in januari van dit jaar gedaan, maar ik kreeg steeds geen reactie. Uiteindelijk heb ik ca. 8 mails tor vandaag gestuurd en 2x een formulier ingevuld (1e hadden ze niet ontvangen..) en kreeg ik de reactie dat ze de korting niet vergoeden!!!
Gewenste Oplossing:
Als de vergoeding uitgekeerd wordt, dus op mijn rekening staat.
