Klacht: Jas niet retour willen nemen

Giselle131 op 09 januari 2012 over woolrichjas.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 28 december mijn jas binnen gekregen die ik had besteld. Ik was niet tevreden met de jas en heb dezelfde avond nog een mail gestuurd om te vragen naar het retour adres.
Op de website staat we beantwoorden uw mail binnen 24 uur.
Elke dag heb ik een mail gestuurd omdat ik niks terug kreeg.
Nu heb ik voor de laatste keer zaterdag 7 januari na inmiddels al 7 keer een mail gestuurd te hebben maandag 9 januari eindelijk bericht gekregen
En wat krijg ik voor antwoord, Ik heb de 7 dagen verstreken en kan mijn jas niet meer retour brengen.

Dat ik alsnog het adres ontvang en mijn jas retour kan doen, en mijn geld binnen nu en 2 weken terug gestort krijg.

Bericht van

12 jaren geleden - Hoi Giselle131, Bij mij is precies hetzelfde overkomen, ook in dezelfde periode! Heb jij inmiddels als iets van hun vernomen? Groeten Marloes

Bericht van Xngrxd

12 jaren geleden - Mij is hetzelfde overkomen! Ook ik heb mijn klacht op Klacht.nl geplaatst. Teven heb ik mijn verhaal op opgelichtopinternet.nl geschreven. Tros Radar heb ik mijn verhaal gemail en ook MP heb ik gewaarschuwd want daar adverteerd Woolrichjas.com veel met stuntprijzen. Woolrichjas.com mail ik bijna dagelijks het hele verhaal en vandaag kreeg ik eindelijk een reactie dat als ik niet stop ze hun advocaat in zullen schakelen. Ik sta volledig in mijn recht dus waarom ze vinden dat ze moeten gaan dreigen is mij een raadsel. Het schijnt dat eind december het bedrijf is overgenomen en blijkbaar zijn wij daar nu de dupe van geworden. Ik zou je willen vragen vooral niet op te geven!! Blijf mailen naar Woolrichjas.com, schakel Facebook, Twitter en Hyves in en meld je verhaal op internet bij diverse sites. Uiteindelijk zullen ze toch toe moeten gaan geven dat ze fout zitten en ons ons geld terug geven. Ik stop niet voordat ik dat voor elkaar heb!

Bericht van Xngrxd

12 jaren geleden - Ik heb dus exact hetzelfde meegemaakt bij woolrichjas.com in dezelfde periode. Ik heb de hulp van http://www.eerstehulpbijoplichting.nl/index.php in geschakeld en zij komen in actie!!! Open een account, schrijf je verhaal bij 'Geschillen of Problemen', vul het formulier in en wie weet....Succes!!

Alle klachten die gemeld zijn door