Mijn Klacht:
Helaas niets aan mijn cadeau wonderbox
Gekozen voor een hotel overnachting
Volgens de website van het hotel nog kamers beschikbaar op de gewenste datum
Reserveren is alleen mogelijk via wonderbox
Toen ik dat wilde doen na extra betaling van €60 bleek er geen mogelijkheid te zijn om via wonderbox te reserveren
Terwijl er kamers beschikbaar zijn
Ander hotel geprobeerd door eerst telefonisch contact op te nemen
Daar wordt gezegd er is een kamer beschikbaar maar ik kan niet beloven dat als u reserveert via wonderbox er ook een mogelijkheid is.
Klantenservice wilt mijn €60 niet terug betalen. Na meerdere pogingen telefonisch contact is mij toegezegd dat ik het bedrag terug zou krijgen na het invullen van een formulier daarvoor was ik nog op tijd.
Later krijg ik een mail dat ik het niet terugkrijg
BELACHELIJK!
Gewenste Oplossing:
Mijn €60 terug zodat ik het originele gekregen bedrag aan iets anders kan besteden waar ik misschien nog iets aan heb
