Klacht: Geld in eigen zak

Hammeke op 06 maart 2023 over Wonderbox in de categorie Cadeaushop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je ergens gaat eten en je besteedt niet het gehele bedrag van de bon in 1 keer, dan ben je het resterende bedrag kwijt. Staat NERGENS vermeld op de site! Dat krijg je niet terug in contant geld of een waardebon. Terwijl je wel moet bijbetalen als je meer besteedt, wat OOK logisch is. Dit staat WEL op de site.
Wonderbox steekt zo het geld van een goedbedoelde kadobon in eigen zak! Oplichterij!
Ik heb zo een hele nare bijsmaak van mijn lunch. En het vervelende is, dat ik nog meer bonnen van Wonderbox heb gekregen. Heb ik niet zo’n zin meer in!

Gewenste Oplossing:

Geld terug of in de vorm van een waardebon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wonderbox

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wonderbox nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hammeke