Mijn Klacht:
Ik een mail schrijven ze: je bent nog te dom om je reet af te vegen . . .
Gewenste Oplossing:
Ik denk dat dit bedrijf beter kan stoppen als ik zo alle reviews lees
Susan4 op 01 november 2021 over Witgoedhandel De Zwaan in de categorie Electronica Winkels - lokaal
Een klant van Witgoedhandel De Zwaan heeft een klacht ingediend over ongepast taalgebruik in een e-mail van het bedrijf. De klant voelt zich beledigd door de opmerking dat zij "te dom is om haar reet af te vegen."
Ik een mail schrijven ze: je bent nog te dom om je reet af te vegen . . .
Ik denk dat dit bedrijf beter kan stoppen als ik zo alle reviews lees
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Witgoedhandel De Zwaan
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Witgoedhandel De Zwaan nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM