Klacht: Witgoed service

op 10 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Traplopen en tillen doen ze liever niet..

Wasmachine besteld; hij werd gedumpt in de gang! Waar ze bezig waren met het renoveren van mijn toilet. Met veel pijn en moeite is de wasmachine in mijn woonkamer gezet terwijl ik betaald had om deze op zijn plek te zetten en de oude mee te laten nemen. Toen ik dit zei kreeg ik een onbeschoft antwoord en na nog geen 1 minuut waren ze weg!

Uiteraard direct gebeld met Mediamarkt. Na 2 dagen vertelde mediamarkt online mij afhankelijk te zijn van Post Nl en konden ze mij niet vertellen wanneer er iets gedaan kon worden. Maw, de wasmachine moet voorlopig toch echt midden in de woonkamer blijven staan. Op de vraag of de plaatselijke mediamarkt iets voor mij kon doen kreeg ik het antwoord dat dat niet zo werkt want Mediamarkt Online staat los van alle vestigingen en het zou nutteloze moeite zijn. Maarja wat moest ik anders… op dus naar de plaatselijke Mediamarkt.

Bij de plaatselijke mediamarkt hebben ze mij uitstekend geholpen! De klantenservice daar hebben 2 bedrijven gebeld en zeiden dat ze het KOSTELOOS gingen oplossen voor mij. Ze hebben het voor elkaar gekregen dat 2 aardige jongen om 18:15u, na hun dienst mijn wasmachine nog naar boven hebben getild en de kapotte hebben meegenomen.

Na alle telefoontjes, en de rit naar de mediamarkt en zoveel moeite te hebben gedaan heb ik de mediamarkt gebeld om te overleggen wat te doen met de €14,95 witgoedservice. Het zou behoorlijk fijn zijn als deze komen te vervallen. De medewerker vond dit ook een redelijke oplossing en zou mij dezelfde dag hierover nog contacten.

Geen gehoor. Ik heb de wasmachine netjes betaald exclusief €14,95.

Een aantal dagen verder krijg ik een telefoontje en de discussie is als volgt; de plaatselijke mediamarkt heeft het bedrag van de witgoedservice bij online mediamarkt neergelegd. (Zou ik ook doen want ze hebben slecht gehandeld, althans de klantenservice en PostNL).

En als klap op de vuurpijl legt Online mediamarkt deze weer bij mij neer! Want de service is toch nu gewoon uitgevoerd????

Ik krijg een meisje van, ik gok, 18 jaar aan de telefoon. Ik krijg niemand anders aan de lijn en ik krijg te horen; “mevrouw, ik zou hem maar gewoon betalen hoor want u krijgt gewoon een aanmaning”

En ze heeft nog gelijk ook.. de aanmaning ligt op de mat….

1,5 week nadat de wasmachine is geleverd belt post Nl, wanneer ze kunnen komen om de wasmachine op z’n plek te zetten….

Ik heb nu toch maar €14,95 betaald.. de asociale service van Mediamarkt en PostNL lijken te winnen.

En ja, ik heb overal een klacht ingediend… dit is mijn laatste hopelijk.

Als mijn €14,95 terug gestort wordt en de aanmaning nietig wordt verklaard.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jterpstra88@gmail.com