Klacht: “Witgoed extra Service” is belabberd

op 09 april 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Bij Mediamarkt een wasmachine besteld, met de optie “bezorgservice witgoed extra”. In dat geval komt PostNL de wasmachine aansluiten en de oude afvoeren.

Bezorgers van PostNL komen luid klagend binnen, normale groet kan er niet vanaf. Totale amateurs, ze hebben niet eens een trapsteekwagen! Vervolgens weigeren deze heren om de oude wasmachine mee te nemen, omdat daar nog water in zou zitten (hij is gewoon leeg). We moeten maar met de mediamarkt bellen voor een afhaalafspraak.

Contact opgenomen met mediamarkt, sturen een standaardmailtje met de strekking: zoek het zelf maar uit. Daar vervolgens netjes op gereageerd en uitgelegd waarom ik dat onterecht vind. Krijg ik als reactie gewoon weer hetzelfde standaardmailtje: zoek het zelf maar uit.

Ik koop nooit meer bij mediamarkt, voortaan kies ik een partij die de bezorging van dit soort producten niet uitbesteedt aan een stel postbodes.

Als mijn oude wasmachine netjes volgens afspraak wordt opgehaald.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans142