Klacht: Wisselende prijzen in enkele minuten

op 08 september 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Een paar dagen geleden had ik een reis gezien op de site van Tui. Na overleg wilde ik deze boeken maar vandaag was het totaal bedrag hoger terwijl de tabelprijs ongewijzigd was.
Het viel mij op dat de prijs in de tabel op de site niet overeen kwam met het bedrag in de totale reissom.
Vandaag gebeld met Tui. Ik werd geholpen door een vriendelijke telefoniste. Zij kwam met haar berekening, net als ik een paar dagen geleden, op een totaal bedrag van €1240,00. Telefonisch meteen de reservereing door gesproken om deze vast te leggen. Helaas kreeg ik hierna het totaal bedrag van €1675,00 te horen. De medewerkster begreep dit niet (net als ik). Zij gaf aan dat er iets mis ging in het systeem maar dat de eindprijs gehanteerd moest worden. Wat een teleurstelling, ik heb nog niet geboekt en hoop dat iemand van Tui dit leest en het probleem op kan lossen. Zou toch wel mooi zijn.

Wanneer de reis geboekt kan worden voor het juist bedrag.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G-W