Klacht: wijze van behandeling Staphorst

op 02 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Kijkende om de boodschappen af te rekenen kijk je na het groene cijfer boven de kassa.
Die was groen vast licht.
Op het moment dat ik de boodschappen op de band begon te leggen werd ik gewezen op het bordje dat hij dicht was.
Dit bordje was bij het er na toegaan niet zichtbaar door de twee broodwagens die er dwars voorstonden.
Toen ik opmerkte dat ik dat bordje niet had (kon) zien en ik na het groene cijfer had gekeken werd er door de langslopende ook al jaren daar werkende dame een opmerking gemaakt van aso gedrag.
Het geheel heeft zich in minder dan een halve minuut en zonder stemverheffing afgespeeld.
Toen we bij de andere kassa er al zo goed als erdoor waren werd omgeroepen kassa 5 gaat sluiten.
Zo lang de winkel daar is doen we de werkgever voor het bedrijf en thuis plus ik voor thuis daar 2 keer per week inkopen, ze zullen ons dus zeker kennen.
Toen de winkeljuffrouw netjes zei bedankt en tot ziens heb ik gezegd helaas de laatste keer maar mag ik de chef even van U.
Daar kwam de persoon aanlopen die achter de kassa zat.
Hem gezegd dat hij waarschijnlijk wel wist waarvoor ik naar de chef had gevraagd.Dus ik niets hoefde uit te leggen. Ook hier is geen discussie ontstaan. Hij vond het heel gewoon schijnbaar ik niet.
Zelf dik veertig jaar dienst verlening in een winkel en thuis bij de klanten

Gewoon gesprekje met Martijn en excuus van de langsgelopen Lidl dame voor het zinloos mee bemoeien.
Hoeft niet in boetekleed.
Wel graag de man erbij die de baas is in het bedrijf en waar ik mee samen was.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 mei 2017 om 12:38 geantwoord

Heeft op 02 mei 2017 om 15:24 geantwoord

De oplossing moet nog komen. Er is nog geen negatief en of positief iets over te zeggen. Hoop en denk dat het wel goed komt.

Alle klachten die gemeld zijn door wolter-kampen