Klacht: Wij voelen ons opgelicht!!!

op 24 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 24-07-2017 zijn wij bij Albert Heijn te Venray omstreeks 14.15 ingereden en hebben we geparkeerd. Nadat we enkele boodschappen hebben gedaan op de Jaarmarkt is mijn echtgenote naar de winkel van Albert Heijn gegaan om diverse groenten en vlees te kopen. Zij had het inrijkaartje niet en wachtte op mij bij de auto. Het was toen 16.45. Ik ben even naar de infobalie gegaan om een uitrij kaartje te krijgen. (2 uur parkeren is gratis). Tot mijn grote verbazing moest ik 5 Euro betalen voor nog geen uur parkeren. U zult begrijpen dat wij bij Albert Heijn geen boodschappen meer gaan doen.

Gewenste Oplossing:

We wachten af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtAlbertHeijn1