Klacht: KILLINGS BIJ GOVERMONT

WHATSAPP NIET VEILIG WERKT SAMEN MET ULIMINATIE VRIENDJES POLITIEK SATANIES

ZE HEBBEN MIJ ONTVOERD EN WEGGEHAALT BIJ MIJ OUDERS HEEL HET GEZIN KAPOT GEMAAKT DE SATANISTEN VAN DE ULIMINATIE
ZE OPEREREN BINNEN INSTANTIES MET
GEDOOGD BELEID DOOR DE OVERHEID ZE HEBBEN MIJ OUDERS VERMOORD EN ME KIND ONTVOERT ALS BABBY VAN 6 WEKEN EN ZICH VOORDOEN ALS KINDERBESCHERMING JE DENKT JE KIND IS VEILIG MAAR NEE MISBRUIKT DOOR DEZE SEKTE DIE ZN GANG KAN GAAN VAN DE OVERHEID EN DE POLITIEK DIE STEEDS MEER SUBSIDIES AANVRAAGT OM HUN MACHTSPELLETJES EN CONTROLLES OVER BURGERS TE HEBBEN ZODAT ZE STEEDSMACHTIGER WORDEN

ZE HEBBEN ME KIND JARENLANG MISBRUIKT GEMARTELD VERKRACHT EN OOK NOG VERMOORD MENSEN DIE BIJ DE JUSTITIE WERKEN EN MENSEN DIE BIJ INSTANTIES WERKEN AMC ZIEKENHUIS IN AMSTERDAM HOLLAND HEBBEN MIJ GEZEGD DAT ME KIND CANCER HEEFT DAT HIJ GEOPEREERT MOET WORDEN HIJ IS OP ZN 8STE DOOD GEGAAN EN OP ZN 6DE GEOPEREERT ER WAS GEEN OVERLEVINGSKANS ZEIDEN ZE IN HET ZIEKENHUIS IK ZEI WAAROM DAN OPEREREN IK HAD GEEN VOOGDIJ MEER WAS TEGEN DE OPERATIE SCHREEUWDE TEGEN
DOKTER DE WETERING ZEKER GELD VERDIENEN OVER INVALIDE KINDEREN !

IK HAD GELIJK KREEG EEN REKING VAN PGB
NA ZN DOOD OF IK EFFE IETS MEER DAN EEN 10000,00 TERUG WOU BETALEN OMDAT PLEEGOUDERS DAT TEVEEL HADDEN GEKREGEN DAT IS GELD WAT WORD VRIJGEMAAKT OM ZIEKEN TE VERZORGEN

NOU DOET DEZE ULIMINATIE SEKTE ER ALLES AAN OM ME KAPOT TE MAKEN NIET ALLEEN MIJ MAAR MEERDERE MENSEN ZIJN DE DUPE

ME KIND WERD AFGEPAKT VERKRACHT GEMARTELT EN VERMOORD DOOR INSTANTIE JEUGDZORG IK KREEG ME KIND IN EEN KIST TERUG ZIEKRNHUIS TV MENSEN KRANTEN NIET TE VERTROUWEN ALLEMAAL SATANIES EN VAN ULIMINATIE

ZE LIEGEN WILLEN MACHT OVER BEVOLKING HEBBEN GAAN VER DAARIN EN PROBEREN ZO VEEL MOGELIJK IN HUN ORGANISATIEs GEEN LEKKEN TE MAKEN

!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whatsapp

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whatsapp nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CORUPTIE DOOR VRIENDJES POLITIEK