heb 7 april geld overgemaakt naar familie maar krijg alleen email dat ze het geld van mijn bank nog niet hebben ontvangen (hun bank is het zelfde als de mijn staat er binnen 1 min op) toen op aanwijzing... Lees meer
Op 12 maart bij western union voor €2500 aan gambiaanse Dallasi online gewisseld.
Een wisselkoers verschil van €320 gehad na controle op de koers
Een normaal beleid of een vergissing? Lees meer
Western Union kan mij niet simpele informatie geven precies waar mijn geld opgehaald is zodat ik kan achterhalen waar het gebleven is.
De enige info dat ze kunnen geven is de naam van een stad, maar niet welke vestiging of een... Lees meer
07-04-2024 Overschrijving gedaan met MTCN 185-871-1049 naar een familie lid in Marokko met spoed gestuurd en mijn geld sinds 5 dagen hanged en Western Union elke dag doet andere verhaal zo als special team is bezig met behandeling en... Lees meer
al meer dan 2 maanden bezig 2000 euro terug te krijgen die western union heeft afgeschreven, nooit uirbetaald aan ontvanger en ze weigeren het terug te geven Lees meer
Op 3 maart heb ik 500 euro proberen te sturen naar mezelf. Aldus ben ik de zender en ontvanger.
De transactie is in behandeling gezet en daarna op niet beschikbaar. Na tig keer bellen met de klantenservice en meerdere mails gestuurd... Lees meer
Geld via de app geprobeerd over te maken naar het buitenland. Geld is direct van mijn rekening afgeschreven. Ondanks dat is de overboeking geannuleerd. Volgens Western Union zou dat aan mijn bank liggen. Mijn bank geeft echter aan dat de... Lees meer
10 maart 1000 euro verstuurd van Rotterdam naar Marokko in dirhams, mijn vrouw het laten versturen, medewerker gaf haar te kennen dat de wisselkoers 10.17 was, na enige twijfel toch verstuurd.
Volgende dag heb ik meerdere kantoren in Rotterdam gebeld en... Lees meer
Geachte heer, mevrouw,
Heden heb ik tot 3x toe gebeld met het nummer van Western Union en kom dan in contact met een robot. Heel vermoeiend om toch uiteindelijk te worden doorverbonden met een klantcontact medewerker. Die geeft op zijn beurt... Lees meer
Door een type fout werd mijn transactie geannuleerd. Ik wachte netjes op 5-7 werkdagen zodat ik het bedrag terugkreeg op mijn bankrekening. Had ik weer gebeld er is iets mis gegaan moest ik nog 3-4 werkdagen wachten. Ik heb netjes... Lees meer