Klacht: Wertgarantie weigert uit te keren na diefstal.

op 01 juli 2020 over Wertgarantie in de categorie Verzekering

3/4 jaar een verzekering een schade en diefstal verzekering bij Wertgarantie gehad maar na diefstal van de verzekerde mobiele weigert Wertgarantie uit te keren. Volgens Wertgarantie zou het gaan om grove schuld en nalatigheid” omdat de mobiel onbewaakt zou zijn. Dit was niet het geval omdat de mobiel in iemands woonhuis lag met twee BEWAKINGScamera’s er op gericht. Later bleek dat deze niet werkten op het moment, iets wat ik niet kon weten van te voren. Verder staat er nergens in de voorwaarden wat er als grove schuld of nalatigheid wordt verstaan en is klantvriendelijkheid ver te zoeken. Wertgarantie zoek naar een smoes om niet uit te keren.

Ik heb recht op uitkering van de verzekerde mobiel en zal tevreden zijn wanneer deze uitgekeerd wordt.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wertgarantie over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Wertgarantie in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wertgarantie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wertgarantie

Heeft op 02 juli 2020 om 09:48 geantwoord

Heeft op 02 juli 2020 om 11:32 geantwoord

Ik heb al 3 keer bezwaar gemaakt maar ik wordt steeds met een drogreden afgewimpeld. Een gegronde rechtsgeldige reden waarom mijn claim niet uitgekeerd wordt blijft nogsteeds uit.

Bericht van Wertgarantie

2 dagen geleden - Geachte heer Bouwmeester,Hartelijk dank voor uw bericht.Ik heb uw reactie doorgezet naar mijn collega's met het verzoek om reactie via uw persoonlijke e-mail.Met vriendelijke groet, WERTGARANTIE

Alle klachten die gemeld zijn door Samen tegen onrecht