Klacht: Problemen met toegang tot mijn garantie en gebrek aan respons

klagerd46f24c1 op 08 juli 2026 over Wertgarantie in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Wertgarantie has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Categorie Verzekering
Status Open
Datum 8 juli 2026

Een klant van Wertgarantie ervaart problemen met het inloggen op zijn garantieaccount, ondanks een correcte registratie. Na meerdere pogingen om contact op te nemen via e-mail en telefoon, blijft een reactie van het bedrijf uit. De klant vraagt om toegang tot zijn contract en om het defect te herstellen.

Mijn Klacht:

Ik heb in 2022 een garantie afgesloten bij Wertgarantie en heb mijn bewijs van registratie ontvangen. Mijn e-mailadres is correct, maar bij het inloggen wordt dit niet toegewezen. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen via e-mail en telefonisch, ontvang ik geen reactie van Wertgarantie. Ik verzoek om toegang tot mijn contract en een herstel van het defect.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik toegang tot mijn garantiecontract en een oplossing voor het defect.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wertgarantie over deze klacht.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM