Klacht: werkwijze

op 26 augustus 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij mijn klacht over de werkwijze uw werknemers 14 mei 2016 te Zaandam waarbij 2 medewerkers van uw organisatie mij en mijn echtgenote een keuken aansmeerde terwijl wij in eerste instantie over informatie nieuwe keuken kwamen.

gelijk al werden wij door 2 van uw medewerkers benaderd, men vroeg om afmetingen huidige keuken, na ongeveer de afmetingen medegedeeld werd er een keuken ingetekend, thuiskomend hebben wij gelijktijdig gezien deze keuken past totaal niet in de afmetingen van ons huis.

desgewenst hebben gelijktijdig dezelfde dag de manager gebeld om af te zien van de keuken, kon niet meer zij deze.

ik heb hiervan een beroerte gekregen vanwege het feit dat ik van deze NAMAAAK KEUKEN AF WIL. volgens de manager kon ik er niet meer van af, welnu ik ben niet in de gelegenheid omdat dit te betalen ook niet over 2 jaar en ik ben ook niet bereid boete te betalen van 30 % volgens uw voorwaarden die mij uitgereikt werden toen ik de deur van de winkel verliet.

dit noem ik onbehoorlijk gedrag jegens de koper en nogmaals ik ga u niet betalen, want dit kan ik niet, en ik heb ook geen geld voor een nieuwe keuken nu niet en ook niet over 2 jAAR.

Gewenste Oplossing:

als deze order word geannulleerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

9 maanden geleden - Beste meneer den Bos, Ik heb uw gegevens doorgestuurd aan mijn collega's in de showroom. Zij zullen zsm contact met u opnemen om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Eva- Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Bos,

Gisteren heeft u contact gehad met de regiomanager van filiaal Zaandam, hij heeft u de mogelijke opties voorgelegd. Ik ga er vanuit dat u met hem tot een oplossing komt. Indien u verdere vragen heeft kunt u deze met hem bespreken.

Met vriendelijke groet,

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Bos