Klacht: Werkelijk Onnodog terugkomen met smoesje van geen tel.verbinding

op 29 april 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Panasonic huistelefoon maakt geen contact met basis,dus heb ik experiencebox,pc en tablet gereset,niks hielp,vrijdag 4 uur getut
Ook nog contact met kpn.en toen weer naar de winkel,zaterdag om 9 uur, en die legde uit dat er een pincode opzat,dus weer naar huis en pincode ingesteld en nog niks
Toen weer terug,1 uur later,en de hoorn werd daar aangesloten op pc,en men zei onder elkaar ,dat er iets ergens veranderd was en dat ze ,tot nog toe,alle klachten oplosten,ze zaten onder de toonbank met de hoorn en pc.,en onzichtbaar voor mij en toen deed hij het goed en dat had ook bij eerste bezoek gekund
Maar ik ben 81, moet met een taxi en alle aansluitingen zitten laag,horror voor mij
Ik wil dat toestel nooit meer zien,dus ,geld terug of tegoedbon,maar nee hoor,
Ze hadden me die extra rit kunnen besparen en daar ben ik heel erg kwaad over

Ik zou die extra rit vergoed willen hebben en ik hoop dat de controle op verkoop van fout materiasl verbetert
Verder is het bij de service balie heel lang wachten,men is wel vriendelijk maar het is pappen en nathouden,in eerste instantie doet men niks

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berha