Klacht: wel betaald toch extra kosten ondanks bewijs van betaling

op 26 januari 2014 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

ik heb op 31 een brief van incasso gekregen met daarop dat ik binnen 14 dagen moest betalen enanders kwamen er exhtra kosten bij.nu stond er op die brief dat hij de 16e van december verstuurd was maar ik kreeg hem pas de 31e binnen wel gelijk betaald natuurlijk maar ik was dus omdat ik hem te laat via post binnen kwam 1 dag te laat met betalen.maar toen kreeg ik een brief dsat er extra kosten bij kwamen omdat ik niet betaald zou hebben dus ik hen een mail gestuurd dat ik wel betaald had en daarbij ook een bijlage van bewijs dat het betaald is dus ik hun bellen of ze de mail binnen hadden zegt de heer v breemen dat het binnen is en dat het wordt uoitgezocht en dat ik vanzelf iets zou horen nou kreeg ik weer een mail dat ik bijna het dubbele moet betalen terwijl ik hun een bewijs had gestuurd van de betaling!! ik heb hun zelf aan de tel gehad en alles gemaild.nu zeggen ze dat ze niets ontvangen hebben.

ik heb dus volgens mij rekening al betaal het eerste bedrag maar nu komen er extra kosten bij dus ik moet nu weer betalen wat ik al betaald heb en daarbij nog eens het zelfde bedrag.ik zou het fijn vinden dat hun het bewijs van betaling goed gaan bekijken en daarbij zeggen dat ik het wel betaald heb.en dus niet die extra kosten hoef te betalen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mangoensentono