Klacht: Weken niet bellen, maandenlang geen oplossing maar wel facturen

op 30 juli 2015 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo,

ik ben nu al maanden (sinds het moment dat ik ben overgestapt naar jullie) met jullie bezig. Dikke telefoonrekeningen van het eindeloos in de wacht staan en nu maanden later nog steeds niet geholpen.
Weken niet bereikbaar en dat terwijl ik mijn telefoon zakelijk gebruik!! Dit kost mij klanten.

Ik heb 4 nummers. Alle 4 na eindeloos gezeik al meerdere keren voor gebeld (40 min in de wacht) en opgezegd. Laatste keer 6 mei jl. Disconnect verzoek voor alle nummers. Nu weer rekeningen.

Ik ben het helemaal zat. Ik bel steeds en sta minimaal een half uur in de wacht. Dan een gesprek van 20 min voordat het eindelijk uitgezocht is, garanties dat het gerelegd is maar dan toch weer niet. Enige idee ehoeveel geld mij dit kost?

Per 6 mei jl heb ik voor de zoveelste keer gebeld om alles op te zeggen. Ik betaal dus niks meer. Graag oplossen en contact!!!!!

mvg
S. Kuypers

Afsluiting met terugwerkende kracht. COMPENSATIE van de eindeloze telefoonrekeningen naar de klanteservice en de wachttijden zonder oplossing. COMPENSATIE voor verlies klanten. EXCUSSES!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzan Kuypers