Klacht: weigering uitbetaling

op 19 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Op 23-05-2017 hebben wij een vakantie geboekt bij Centerparcs De Vossemeren voor een verblijf van 19-06-2017 t/m 23-06-2017. Wegens ziekte van mijn vrouw (aantoonbaar) hebben wij de reis op tijd geannuleerd middels de aan Centerparcs betaalde annuleringsverzekering. Wat we ook doen, wij worden van het kastje naar de muur gestuurd en er is tot op heden niets terugbetaald van de €660.50. Het boekingsnummer is: 8816539. In totaal zijn hier 19 mails over gemaakt en het dossier wordt behandelt in Spanje terwijl het gaat over een reis in België door Nederlanders die in België wonen.

Gewenste Oplossing:

Bloemen aan ons adres en terugstorting van hetgeen waarvoor we de verzekering hebben afgesloten en betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 september 2017 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 19 september 2017 om 17:36 geantwoord

Center parcs biedt geen oplossing en met niets kan ik dan ook niet akkoord gaan. >Ik heb een reis betaald en de kosten van een verzekering aan Centerparcs. CP heeft mij deze verzekeringsmaatschappij aangeraden. Nu we terecht aanspraak willen maken op deze verzekering schuift ook CP de klacht af, dit is geen goede klantbenadering. Graag deze mail doorspelen aan een meerdere. Mvg A. Voncken Ma

Alle klachten die gemeld zijn door Anton Voncken