Klachten over Center Parcs

Heeft u ook zin in een weekendje weg met de kinderen? Wellicht dat u dan bij vakantiepark Center Parcs heeft gekeken voor een huisje, appartement of cottage.... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 3 Vakantieparken

493 klachten opgelost
4.6 /10
630 stemmen
630

Het Heijderbos van 05-1012-10-2018 VIP HB442, nr. 487, al klachten ingediend maar doen niets, brief achtergelaten, moet bekend zijn? Aankomst ramen waren heel smerig, geen keuken pakket en keuken schoonmaak pakket, receptie gemeld, keukendoekenpakket mee gekregen rest volgt. Dag zaterdag... Lees meer

Annuleringsverzekering

Klacht van op 12 oktober 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik heb 16-05 bij jullie een weekendje in Centerparcs Heijderbos geboekt. (Geboekt via Centerparcs België) Voor het weekend 2-3-4-5 november, voor 18 personen en een baby. Deze reservering is gedaan onder Belgische voorwaarden. Tijdens de reservering heb ik uitgelegd dat... Lees meer

Heel erg vies.

Klacht van op 10 oktober 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij kwamen vrijdag 5 oktober aan in een acht persoons huisje in CenterParcs Zandvoort. Meteen bij binnenkomst zagen we al, dat er niet schoongemaakt was. Vloer smerig, trap vies. Ik de koelkast waren de glasplaten helemaal besmeurd. Alle deuren waren plakkerig,... Lees meer

Review van Rudolf1955 op 14 september 2018 over Center Parcs

Ze hadden telefoon storing daarom waren ze niet bereikbaar maar het is opgelost

Review van D.de v op 05 september 2018 over Center Parcs

Prima!ben in ieder geval blij dat er reactie komt vond het zo naar en vervelend als je er vervolgens niks van hoort!

Review van Nicole Beugelsdijk op 27 augustus 2018 over Center Parcs

Super snel opgelost!! En ondanks de ongemakken blijven wij de parken bezoeken. Bedankt Center Parcs

Review van lena1 op 29 augustus 2018 over Center Parcs

Klacht correct afgehandeld. Bedankt

Review van Hans26877 op 13 augustus 2018 over Center Parcs

Ze hebben mij na mijn klacht gemaild en hun excusses gemaakt voor het ongemak.
Zijn ons na behoren tegemoet gekomen.

Met vriendelijke groet Hans gorter

Review van Chanoe1992 op 13 augustus 2018 over Center Parcs

Helaas net gebeld door center parcs zandvoort dat wij de parkeerkosten niet terug kunnen krijgen. Dit omdat bepaalde tijden de slagbomen openstaan om park bezoekers in en uit te laten rijden.

Review van Wilco Schuurman op 08 augustus 2018 over Center Parcs

alleen jammer dat ze niets zeggen over de vlucht mogelijkheden.
of ze deze gaan onderzoeken.

Review van Touwer op 07 augustus 2018 over Center Parcs

Wij zijn tevreden met het gebaar dat CenterParcs heeft aangeboden.
Natuurlijk gaan wij nog een keer terug naar dit leuke park en en hopen uiteraard dat Portzelande de klachten serieus heeft onderzocht.
Dank voor de bemiddeling en dank CenterParcs voor deze leuke attentie.

Review van Danielle Reinders op 07 augustus 2018 over Center Parcs

Ik kan niet anders zeggen dat Centerparcs mijn klacht heel netjes heeft opgelost en ze kunnen ons zeker weer als gast verwachten.

Review van carlo29 op 07 augustus 2018 over Center Parcs

Centerparcs, waar wij al jaren frequent bezoeker van zijn, heeft onze klacht netjes en passend opgelost. We zullen spoedig wederkeren om de klacht weer snel te vergeten en weer lekker te genieten.

Review van Reddevil33 op 31 juli 2018 over Center Parcs

Wij zijn heel blij met de snelle oplossing van Centerparcs. Gelijk volgende dag dus nog geen 24 uur later al reactie en nette mail met exusses. Bedankt!

Review van Micheleklant op 01 augustus 2018 over Center Parcs

Wij zijn zeer tevreden met de compensatie, alvast bedankt voor u begrip en om deze klacht serieus te nemen!

Review van h.meyer408@upcmail.nl op 18 juli 2018 over Center Parcs

Bijzonder leuk contact gehad met een dame van Centerparc, ben zeer tevreden over het gebodene
Vr.Gr.
H.Meyer

Review van Karin1983 op 03 juli 2018 over Center Parcs

Dank voor de keurige mail. Oplossing is netjes, bedankt

Review van Goudkuipje op 25 juni 2018 over Center Parcs

Goede middag
Wij vinden dat center parcs hier snel op heeft gereageerd en zijn dan ook blij met de afhandeling. Jammer hoe het gelopen is maar netjes afgehandeld.

Review van stijn reybrouck1 op 19 juni 2018 over Center Parcs

Dit is inderdaad zo. Wij hebben een voucher gekregen ter waarde van 100€.
Waarvoor onze dank aan centerparcs.