Klacht: weigering bezorgen

op 03 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Zie ik zondagmiddag een grietje langs fietsen met tassen van spotta!
Loop ik naar buiten, ( want ze was al 4 huizen verder ) en roep : Krijg ik geen folders?
Ja, roept ze aan het einde van mijn rondje…… (Waarom?????)
ik heb haar niet meer gezien…..
Dit klopt niet , je wordt gewoon in de maling genomen en ze zijn te beroerd om af te stappen tussen 2 huizen in die geen folders willen!
Dit gedrag is ontolereerbaar! Moet op aangesproken worden!

Ik ben tevreden als de folders op tijd bezorgd worden en niet zoals meestal pas op dinsdagavond!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht mevr. van Veen

1 maand geleden - Ze moet hierover aangesproken worden! Dit kan niet!

Heeft op 04 oktober 2017 om 08:59 geantwoord

Ik heb geen folders ontvangen!

Reactie van de melder van de klacht mevr. van Veen

1 maand geleden - Dit kind neemt je gewoon in de maling!

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. van Veen