Klacht: Weigeren om mijn eindafrekening te betalen

op 04 februari 2014 over EON in de categorie Energieleveranciers

Hallo

Ik heb een eind afrekening van EON gehad waarop stond dat ik een bedrag van 104 euro moet. Het zou 30-01-2014 op mijn rekening moeten staan zeiden ze. We zitten inmiddels op 04-02-2014 en na een aantal telefoontjes 0900 nummer trouwens,waar ik voor kan opdraaien weten ze nu nog altijd niet en kunnen ze niet zien op hun scherm waneer het over gemaakt gaat worden,maar krijg al wel te horen dat het klaar staat meer kunnen ze me niet vertellen. Ik wil gewoon mijn geld hebben waar ik recht op heb,want als ik te laat ben word er ook een deurwaarder op me af gestuurd met extra onkosten die ik moet betalen. Waarom kunnen hun dit wel maken?

Dat ik zo snel mogelijk mijn geld op mijn rekening heb waar ik recht op heb,zonder dat ik achter me geld aan moet rennen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EON

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EON nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EON een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Debby-13