Klacht: Stofzuiger retour bezorgd bij verzender

Sih op 26 april 2024 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stofzuiger gestuurd ter reparatie naar reparatieservice, deze is na ongeveer 10 dagen teruggestuurd naar verzender. Dat ben ik dus aangezien ik via wehkamp instucties heb gekregen om de stofzuiger te versturen . In de tussentijd kon men mij ook niet vertellen of deze gemaakt is. Nu krijg ik dus de melding van dhl dat deze is bezorgd op12 april om 14uur bij de verzender. Maar er is niks bezorgd?? Ook eerder aangegeven dat ik de stofzuiger, mocht deze niet gemaakt worden, alsnog terug wil hebben zodat ik het dan zelf kan oplossen. Ik mijn tegoedbonnen niet terug wil want dat zou gaan om €300 wehkamptegoed en gezien wehkamp geen electronica meer aanbied ik hier dan ook niks aan heb en een stofzuiger armer ben. Hier lijken ze geen gehoor aan te geven ik krijg steeds verschillende verhalen van de klantenservice med. te horen. Dus waar is mijn stofzuiger nu en waarom staat deze nu op bezorgd terwijl ik gewoon thuis ben en niks is afgeleverd. Graag een oplossing hiervoor

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn stofzuiger terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedemorgen, Wat jammer om te lezen dat u uw stofzuiger nog niet hebt ontvangen, ondanks dat er wordt aangegeven dat deze is bezorgd. Uiteraard erg vervelend. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, vragen wij u om te mailen naar [email protected]. Vermeldt in de e-mail uw klacht, klantnummer en geboortedatum. We nemen dit dan zo snel mogelijk in behandeling. Ik wacht uw reactie af. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sih