Mijn Klacht:
Wij hebben in juni 2 samsung studio 100 bundels gekocht voor onze 2 jonge kinderen.
De tablets zitten in een beschermhoes die deze moet beschermen tegen een stootje.
Onze kinderen zijn ontzettend voorzichtig met de tablets dus ik was dan ook verbaasd dat het scherm bij een van beide tablets ineens een vlek had, dochter van 3 was ontroostbaar.
Contact opgenomen met Samsung en zij gaven aan dat ik deze dan maar even ter reparatie aan moest bieden (zonder verdere uitleg over consequenties).
Nu krijg ik bericht dat de tablet niet binnen de fabrieksgarantie valt zonder uitleg?
Als ik deze wil laten repareren kost dit €137,64 (dat is bijna de nieuwprijs!)
Als ik de tablet niet wil laten repareren en retour wil laten komen dan kost mij dat €51,26 en als ik er afstand van wil doen dan kost dat €43,00?!
Ik vind het ronduit belachelijk en onbegrijpelijk.
Gewenste Oplossing:
Tablet gerepareerd retour, binnen 4 maanden stuk kan toch niet?
Indien niet mogelijk dan graag kosteloos retour.
