Klacht: Samenwerking met Tinka is slecht

van Kerkvoorde op 14 februari 2024 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een jurkje gekocht bij Wehkamp en een ander jurkje retour gestuurd.
Jurkje heb ik al betaald en moet ik nog een keer betalen en het jurkje die retour is gestuurd is al lange tijd in behandeling.
Koop al ruim dertig jaar bij Wehkamp, maar sinds dat zij samenwerken met Tinka gaat er een hoop mis.
Kreeg afgelopen vrijdag de laatste e-mail van Wehkamp en zij beloofden mij om het uit te zoeken.
Wel is het geretourneerde jurkje na lange tijd uit behandeling genomen, maar het jurkje die al betaald is moet ik nog een keer betalen.
Begrijpt u het nog?

Gewenste Oplossing:

Niet een jurkje dubbel betalen.
Administratie bij Tinka moet in orde zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 14 februari 2024 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat jammer om te lezen over deze ervaring met de jurken. Om uw klacht zo goed mogelijk in behandeling te kunnen nemen, vragen we u om een e-mail naar ons te sturen. Stuur een e-mail naar [email protected] met daarin uw klacht en klantnummer en geboortedatum. We nemen uw klacht dan verder in behandeling.

Vertrouwende erop dat we u hiermee voldoende informatie hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Bericht van Wehkamp

9 maanden geleden - Goedenavond, Het is niet de bedoeling dat u van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Wilt u nogmaals een e-mail sturen naar [email protected]? Wij kijken dan wat wij voor u kunnen betekenen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht van Kerkvoorde

9 maanden geleden - Kreeg vandaag deze reactie van jullie: Beste Meneer Tuinsma, Op 13 februari heeft u een mail gekregen over het VERO MODA fijngebreide jurk VMMALENA beige dat die retour is geboekt. Dus waarom het bedrag niet klopt kunnen wij niet zien. Als u in mijn Wehkamp inlogt en drukt op tinka in 14 dagen en daar ziet u welk bedrag nog openstaat en bij welke artikelen dat hoort. Misschien zit daar een artikel tussen die nog niet retour ie geboekt of heeft u misschien ergen te weinig op betaald. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Birgitta Klantenservice wehkamp Dit was mijn reactie terug: Beste Birgitta, Nog bedankt voor de snelle reactie. Ben al ruim 55 jaar een vrouw en dat staat ook duidelijk in mijn e-mail. Hebben alleen een bericht gekregen over de verzendkosten en niets over een jurk. Tinka beweert dat ík alleen maar de kaarsen en maskers hoef te betalen. Krijg het idee dat jullie volledig langs elkaar heen werken. Ben hier al meer dan een maand mee bezig. Mvg, Mw Gaby van Kerkvoorde

Bericht van Wehkamp

9 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is over een openstaand bedrag. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar [email protected] met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht van Kerkvoorde

9 maanden geleden - Bedankt voor de tip, maar dat doe ik al ruimschoots aan maand.

Bericht van Wehkamp

9 maanden geleden - Goedemiddag, Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, kunt u het beste mailen naar [email protected]. Via daar kunnen we uw klangegeven erbij pakken en met u meekijken. Vertrouwende erop dat we u hiermee voldoende informatie hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht van Kerkvoorde

9 maanden geleden - Dit is het antwoord van Wehkamp. Ben er ook echt helemaal klaar mee omdat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Verwijder ook mijn app en die van mijn echtgenoot indien alles opgelost is. En Tinka is gezien hun e-mails een naar en onbeschofte organisatie. Vind dat Wehkamp en Tinka het zelf moeten oplossen. Zij worden hiervoor betaald en niet ik. Beste mevrouw, meneer, Inmiddels heb ik 3 losse e-mailtjes van uw ontvangen waaronder dat u uw klantnummer vermeldt. Hartelijk dank hiervoor. Mijn excuses voor het opnieuw aanvragen in mijn eerdere e-mail om uw gegevens. Omdat uw e-mailadres niet gebonden is aan het account krijgen wij deze namelijk allemaal los binnen. Ik wil u desondanks toch verwijzen naar Tinka. En dan met de gegevens van het account waar het over gaat. Zij kunnen u dan gerichter helpen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ramona Klantenservice Wehkamp

van Kerkvoorde

Heeft op 27 februari 2024 om 17:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Krijg hele vriendelijke correspondentie van Wehkamp.
Echter verwijzen zij mij constant naar Tinka.
Heb screenshots naar Tinka gestuurd als bewijs dat ik betaald heb.

Alle klachten die gemeld zijn door van Kerkvoorde