Mijn Klacht:
Wij hebben een nieuwe kurio tablet aangeschaft 13 maart! Vrij snel erna bleef de tablet al vaak vastlopen! Onze zoon heeft autisme en we merkte al steeds vaker dat hij zo getriggert erdoor raakte. Contact opgenomen met Wehkamp en uiteindelijk moesten we het opsturen voor reparatie.. 31 mei opgestuurd vandaag 7 juni bericht er was vastgesteld vochtschade. Ik weer gebeld na Wehkamp dit is gewoon niet mogelijk! De tablet word gebruikt bij het avondeten en hij staat daarvoor op een speciale standaard! En overdag zijn half uur schermtijd zit hij in de hoek van de bank ermee zonder eten en drinken.ik neem de tablet af met een speciale schermdoek! Weer erheen gebeld en het uitgelegd en Wehkamp gebeld maar wederom geen oplossing ik kon de reparatie betalen van €79 of in feite heb je pech.
Gewenste Oplossing:
Een nieuwe tablet voor me zoon of dat hij gewoon netjes gemaakt word nog geen 2 maanden oud Wehkamp dan mag ik toch wel iets verwachten!