Klacht: Klantenservice met vakantie?

Marsor op 18 augustus 2023 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

We hebben nu sinds twee maanden een klacht over een wasdroger die binnen zes maanden kapot is gegaan. Wehkamp blijft doorverwijzen naar de reparatieservice van Beko. Hiermee hebben wij zeer negatieve ervaringen. Wehkamp moet dit zelf met ons oplossen. Het apparaat dat ze hebben verkocht deugt niet en is brandgevaarlijk.

Reparatieservice is toch geweest. Kon niet repareren en laat nu al twee weken niets horen. De klantenservice van Wehkamp reageert niet meer op e mail en telefoontjes.

Zeer teleurstellende manier van werken.

Droger terugnemen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

8 maanden geleden - Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat de klacht niet is opgelost. Om uw klacht in behandeling te nemen, wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar [email protected] met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht. Met vriendelijke groet, Webcareateam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Marsor

8 maanden geleden - Bedankt voor de snelle reactie. De klacht wordt kennelijk ook niet door jullie opgelost. Ik probeer toekomstige klanten te behoeden voor een teleurstelling. Ik zal de klacht en correspondentie aan jullie doorsturen.

Bericht van Wehkamp

8 maanden geleden - Goedemiddag, We wachten uw e-mail af zodat we uw klacht verder in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Marsor

8 maanden geleden - Goedemiddag, Deze zouden jullie al binnen moeten hebben. Om 9.55 verstuurd. Groet, Martijn

Bericht van Wehkamp

8 maanden geleden - Goedenavond, Zo te zien is uw e-mail inderdaad in behandeling genomen door de desbetreffende afdeling. Ze hadden u vandaag proberen te bellen, maar kregen u niet te pakken. Misschien handig om te weten dat ze het maandag weer gaan proberen. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Marsor

8 maanden geleden - Goedemiddag, De klacht wordt door Wehkamp niet opgelost. 1188 euro weggegooid. Ik zou graag afraden om je witgoed bij Wehkamp aan te schaffen, maar helaas doen zij hier niet meer in. Het beste is wanneer je service verwacht helemaal nooit meer iets bij de webshop te bestellen. Volgende stap is geschillencommissie, helaas moet je daar nog eens drie maanden wachten voor je iets voor elkaar krijgt. Droger kan naar de schroot.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 18 augustus 2023 om 13:43 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Wij verwijzen u naar de laatste communicatie die u via mail heeft ontvangen. Wij willen het hier verder bij laten.

Webcareteam Wehkamp

Marsor

Heeft op 18 augustus 2023 om 15:10 geantwoord

Helaas zullen we het op een andere wijze op moeten lossen. In ieder geval zal ik iedereen Wehkamp vanaf nu afraden!

Alle klachten die gemeld zijn door Marsor