Klacht: Bestelling niet ontvangen, afgeleverd op een oud adres

KailyGruteke op 25 november 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Beste mhr/mevr,

Dit betreft een bestelling met bestelnummer 223918021 bij u online, die ik niet ontvangen heb.

Ik heb eergisteren een bestelling gedaan, online bij Wehkamp. Ivm oude accountgegevens (adres is veranderd) verandering doorgevoerd, echter nu wilt hij dit op de een of andere manier niet doorvoeren. Gaf achteraf steeds foutcode aan, dat dit momenteel buiten gebruik was en de wijziging in mijn wehkampaccount niet gewijzigd kon (ivm niet doorvoeren). Nou is m’n bestelling op het oude adres geleverd zag ik ivm automatische berichtgeving van DHL (hoe dit verder dan toch kan? Geen idee..) en nou kreeg ik nog steeds mijn account/adresgegevens niet aangepast bij wehkamp online… Dus dacht ik: kan ik nog iets doen? Inmiddels is deze wijziging wel gelukt. Echter, ik heb nog mijn bestelling niet! Ivm geleverd foutieve adres. Nou ben ik vandaag zelfs langs de deur gegaan op het oude adres, omdat het pakketje aangenomen is. Er bleek wel iemand thuis, maar helaas deed niemand open. Graag zou ik van u de desbetreffende oplossing willen vragen. Zie hieronder de gegevens van de bestelling. In afwachting van uw reactie. Bij voorbaat dank.

Ter info:
Mijn oude/onjuiste adres was o.l.vrouwestraat 22b, 6035AR te Ospel
Nieuwe/juiste adres: korhoenstraat 7, 6035GD te Ospel.

Mvg.

Kaily Gruteke.

Mijn bestelde producten/bestelling ontvangen.
of
Mijn geld terug ontvangen.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 25 november 2021 om 23:37 geantwoord

Goedenavond Kaily,

Wat jammer dat het zo is gelopen met je bestelling! Wanneer je even contact met ons opneemt laten wij graag het pakket voor retour ophalen op je oude adres en kijken we even mee naar de mogelijkheden voor een nieuwe bestelling voor het goede adres.

Wil je hiervoor een samenvatting van je klacht, je klantnummer en geboortedatum mailen naar [email protected]? We helpen je daar graag verder.

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door KailyGruteke