Klacht: Bestelling met dhl geweigerd/verhinderd

Joostje22 op 03 september 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dus gisteren heel netjes mijn pakketje besteld (het is een verjaardagscadeau voor mijn zoon. Ik klik dus op de llink van dhl staat er Pakket verhinderd. Ik neem direct contact op met dhl en zij zeggen ”ja de verzenderd heeft het pakket geanulleerd” en dus moet ik bij wehkamp zijn voor een oplossing. Ik wil alsnog gewoon mijn pakketje krijgen

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket alsnog krijgen ik heb hem namelijk zo snel mogelijk nodig voor deze jarige jop

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Joostje22

3 jaren geleden - Daarnaast, het pakket stond al klaar en al en werd dus opeens geannuleerd. Ik wil dus een oplossing direct wanneer ik mijn pakket krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

3 jaren geleden - Goedemiddag, wat naar om te horen dat uw pakket nog niet geleverd is.Wilt u een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht? Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Reactie van de melder van de klacht Joostje22

3 jaren geleden - Ik heb het gestuurd mijn mail adres is [email protected]

Bericht van Wehkamp

3 jaren geleden - Dat is fijn, dan pakken we uw klacht zo snel mogelijk op. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Joostje22

3 jaren geleden - tja ik zit al vanaf de ochtend te wachten.. we zullen zien (ik snap sowieso niet waarom mijn bestelling wordt geannuleerd).

Reactie van de melder van de klacht Joostje22

3 jaren geleden - Nog steeds niks gekregen en we zijn al 3 dagen verder!!! slordig

Reactie van de melder van de klacht Joostje22

3 jaren geleden - IK WORDT STEEDS NIET GEHOLPEN EN ER WORDT ZELFS NIET MEER GEREAGEERD OP MIJN BERICHTEN VIA DE KLANTENSERVICE CHAT. IK HEB OP ANDERE SITES GELEZEN DAT DIT WEL VAKER BIJ JULLIE GEBEURD EN HEEL TOEVALLIG ZIJN HET ALTIJD BUITENLANDSE NAMEN..? Ik heb het gevoel dat hier een beetje etnisch geprofileerd wordt?! IK WIL ONMIDDELIJK EEN OPLOSSING! [email protected]

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 12 oktober 2021 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen, heel vreemd dat u niks heeft vernomen. Excuses hiervoor. Mocht het nog niet zijn opgelost hoor ik dit graag van u. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Webcare team Wehkamp

Joostje22

Heeft op 12 oktober 2021 om 10:03 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nee nog steeds niet opgelost!

Bericht van Wehkamp

3 jaren geleden - Goedemiddag, Zo te zien heeft u vandaag nog via de mail contact met ons gehad en heeft mijn collega u gemeld dat we hiermee nog bezig zijn. Zodra er meer bekend is, laten we het u zo spoedig mogelijk weten. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Joostje22