Klacht: Weer pakket gestolen door bezorger

op 03 februari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL markeert weer pakketen als bezorgd zonder iets af te leveren. Weer een pakket gestolen. Klanten zouden geinformeerd moeten worden dat pakketen zeer regelmatig verduisterd worden. Aangetekend of verzekerd maakt niet uit; ben je niet thuis zet de bezorger zelf wel een handtekening, verzekerd wordt nooit vergoed bij diefstal. Klachten via de website heeft natuurlijk geen zin. Het enige wat ze zeggen is dat ze niks kunnen doen. Als verwacht zijn de mensen te lui om een poging te doen om de verantwoordelijke bezorger die het pakket heeft gemarkeerd als afgeleverd aan te spreken. Tegenwoordig kun je post beter zelf langsbrengen; gaat sneller en dan komt het tenminste aan.

Pakket leveren/vergoeden. Straffen bezorger. Persoonlijk aan de deur komen om excuses aan te bieden aan zowel verzender als ontvanger. Ontsla de volgende mensen die niks kunnen bijdragen aan oplossen van klachten: Anja van der Wiel, Astrid van \'t Sand en Jaldo Veeman.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Reactie van de melder van de klacht BenniDood

3 jaren geleden - Dit is helemaal geen oplossing. Het probleem is niet eens in behandeling genomen. Er is gelogen door PostNL zonder de bezorger te spreken die ik wel gesproken heb. Pakket is nooit bezorgd. Het is verduisterd zoals meerdere malen al eerder gebeurt is. Dit soort automatische reacties plaatsen om het oplossingspercentage te verhogen zonder ook maar iets te proberen op te lossen is misselijk makend.

Alle klachten die gemeld zijn door BenniDood