Klacht: weer geen folders (nieuwe bezorger)

op 23 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen folders al meer de 3 weken. Op de Kerkberg en de Exgaard zij straatjes van de Heinsbergerweg in Melick
Op de Heinsbergerweg worden de Folders WEL bezorgd .
Kan het zijn dat jullie de zij straatjes aan de bezorger niet hebt door gegeven. Dit is al vaker voor gekomen met bezorger wissel

Gewenste Oplossing:

niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juli 2017 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Soest,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor de late melding. We hebben nu pas de melding doorgekregen. Vervelend dat de bezorging nog steeds niet naar wens verloopt. Binnenkort begint er een nieuwe bezorger bij u in de wijk. Laten we hopen dat hiermee het probleem opgelost is.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door F van Soest