Klacht: Weer eens de zoveelste storing

op 10 oktober 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Heb vrijdag opdracht gegeven om 10,000 euro naar ING over te maken Ik moest maandag betalen.U maakt nl. reklame met dezelfde dag nog overgemaakt enz… Er was iemand onderweg vanuit Groningen naar mij Moest ik terugsturen. Vandaag weer gebeld naar een medewerker.. Misschien morgen….werd er gezegd Zo kunt U niet met mijn geld om gaan. Ik heb mijn verplichtingen en betaal nl graag op tijd. Niet meer dan fatsoenlijk. Geen bericht uwerzijds niets. een mail had toch wel gekund! ik kreeg als antwoord; dat den wij ook niet expres. Maar U doet het wel vaak de toegang tot het geld van de klanten blokkeren. Die situatie heb je nergens, alleen bij U. Weinig professioneel. Graag wil ik een vergoeding voor de overlast en schade van 50,00 euro.

50 euro schadevergoeding is het minste dat U doen kunt.

Bericht van Nationale Nederlanden

2 maanden geleden - Beste Christien, Vervelend om te horen dat je deze problemen ervaart. We proberen de problemen z.s.m. op te lossen en te zorgen dat jouw spaaropdracht zo snel als mogelijk wordt bijgeschreven. Helaas kunnen we op dit moment niets voor je betekenen. Heb je voor nu of in de toekomst nog vragen dan kun je het beste via onze social media kanalen contact opnemen. Omdat we via deze kanalen je beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.  Dat kan op de volgende manieren.   Facebook:           ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter:                ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.   Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm Groet, Roy

Alle klachten die gemeld zijn door ChristienSpiering72K