Nationale Nederlanden Complimenten
Inmiddels weken geleden heb ik veelvuldig contact gehad met de Nationale Nederlanden.
Het is allemaal heel vervelend gelopen bij het maken van afspraken ivm de registratie van de identiteit van onze 90 jarige ouders. Weinig empathie bij nat. Ned. Nooit een... Lees meer
Ik heb in 2023 een aantal waardeoverdrachten gedaan naar NN, deze staan op contract 1 bij NN, mijn pensioen bij mijn nieuwe werkgever staat op contract 2 bij NN. NN belooft al bijna een jaar dat ze de contracten zullen... Lees meer
Identificatie was prima verlopen, foto netjes, paspoort netjes. Ik rond het proces af en direct krijg ik een mail met afgekeurd, met daarbij de tekst. Niet geaccepteerd:
De betaalde distributiekosten storten we niet terug. De reden daarvoor is dat je... Lees meer
Grotendeels vergelijkbaar met deze klacht:
https://www.klacht.nl/nationale-nederlanden/klacht/verzoeken-van-nn-om-identiteitsbevestiging-voor-een-onbekende-spaarrekening/
Het patroon is ongeveer hetzelfde.
Inmiddels heb ik PER BRIEF mijn identiteit bevestigt; nu blijkt het een en/en rekening te zijn en moet ik OPNIEUW een kopie identiteitsbewijs opsturen EN mijn vrouw ook.
Bovendien heb ik mijn (oude)... Lees meer
De laatste maanden krijg ik van Nationale Nederlanden mails en brieven om mijn identiteit te bevestigen. Dit omdat ik volgens hen (al jaren blijkbaar) een internetspaarrekening bij NN heb lopen.
De internetspaarrekening is mij onbekend en ik neem geen andere diensten... Lees meer
RISK Verzekeringen is een volmacht agent voor de opstal verzekering van Nationale Nederlanden.
RISK Verzekeingen heeft in samenwerking met CED onze schade ten onrechte afgewezen.
Uiteindelijk zijn ze door de verzekeraar teruggefloten en hebbem ze alsnog de schade moeten vergoeden.
Het hele gebeuren... Lees meer
Op 10 maart 2023 had ik een ongelukje met mijn auto door gladheid. Doordat ik niet meer kon rijden met de auto heb ik de alarmcentrale gebeld. De auto kon de volgende dag opgehaald worden door een bergingsbedrijf. Bij de... Lees meer
Nationale nederlanden heeft mij een brief gestuurd met het verzoek om de aanvraag Compensatie doorlopend krediet in te dienen. Dit heb ik op 1 April gedaan en het dossier was op 7 April compleet. Binnen 10 dagen zou het bedrag... Lees meer
Ooit een Meerkeuzeplan afgesloten bij DeltaLloyd. Per 30 oktober 2018 ontving ik een brief over het samengaan van Delta Lloyd met Nationale Nederlanden en een nieuwe persoonlijke online omgeving; mijn.nn. Helaas krijg ik steeds na het inloggen te lezen dat... Lees meer
Ik ben al meer dan een jaar bezig om NN duidelijk te maken dat ik geen klant ben en dat ik ziek word van de vele mails die men stuurt.
Dus vraag ze x keer maijn gegevens te verwijderen. En geef... Lees meer