Klacht: Wederom weer niet afleveren aan huis

op 01 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 1 juni 2017 zou UPS 2 pakketten afleveren.
Mijn vrouw en ik zijn de hele dag thuis. Ik krijg een email om 16.35 uur dat mijn pakketten zijn afgeleverd om 16.12 uur. Maar niet bij mijn thuis De chauffeur had ze afgeleverd in het service punt. Hij was totaal niet bij mij in de buurt geweest. Dit is al de 2e keer in 2 weken tijd dat dit gebeurd bij mij door de chauffeur van UPS. Naar het service punt gebeld in Nieuwerkerk a/d IJssel, en inderdaad daar stonden mijn pakketten. 10 dagen eerder was dit ook al het geval. Het service punt wist mij te vertellen dat deze chauffeur dit regelmatig doet en dat hij er gewoon mee weg komt. UPS gebeld en me beklag gedaan, het enige antwoord dat ik krijgt is sorry voor het ongemak. Maar onder tussen heb ik wel betaald voor bezorging. En nu extra kosten maken voor ophalen van mijn bestelling.
(Trackingnummer: 1Z0099AF6897182558)

Ik vind als je wederzijdse een contract aangaat, dat je deze na moet komen, En bij in gebreken van deze overeenkomst je restitutie hoort te geven van de bezorg kosten.
En geen excuus, want daar kan ik ook niet mee betalen in winkels.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 02 juni 2017 om 08:07 geantwoord

Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor de vervelende ervaring. Ik zie dat onze chauffeur gisteren heeft geprobeerd om het pakket bij u aan te bieden die is gebeurd om 15.32.

ATT 0099AF VECHT 8 2911 NIEUWERKERK 01/06/17 15:32 NOT IN 1

Onze DIADS zijn voorzien van GPS en ook deze hebben wij nagekeken en het blijkt dat deze scan bij u voor de deur is gemaakt. Onze chauffeur is dus wel degelijk bij u langs geweest.

UPS Social Media Team

Heeft op 02 juni 2017 om 10:41 geantwoord

Er is niemand langs geweest, Ook mijn chauffeur rijd met een GPS systeem en ik weet hoe het werkt. Gevraagd om een scherm afdruk als bewijs maar dat kunnen ze niet leveren. Verder staat ook nog de onafhankelijke reactie van de medewerker van het service punt dat meneer dit met vaste regelmaat doet om eerder klaar te zijn.
Kortom UPS, staat voor mij als een onbetrouwbare koerierdienst.
Raad daarom iedereen aan met deze firma geen zaken te doen.
Ik voel met opgelicht door zo firma.
Nogmaals doet GEEN zaken met UPS

Alle klachten die gemeld zijn door Martin Schaaf