Klacht: Wederom paar dagen geen internet, tv en telefoon!! Flinke kosten gemaakt!!

op 14 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ruim een maand geleden een aantal dagen geen internet, telefoon en tv gehad doordat de frequentie in ons gebied veranderd was. Een laan verder op waren er problemen met de verbinding en een monteur daar had daar de problemen opgelost maar hierbij werd onze frequentie anders en kregen wij problemen (zo werd mij verteld door de monteur later!). Hierdoor zeker een half uur met Caiway gebeld met mijn mobiele telefoon. Hierdoor ging ik ongeveer een half uur bellen over m’n abonnement heen.
Afgelopen woensdag wederom geen internet en telefoon. Weer een klein half uur aan de telefoon (mobiel) gezeten en ik zou door een planner teruggebeld worden omdat er een monteur moest komen omdat het probleem wederom buiten lag. Gezien mijn vorige mobiele rekening gevraagd of ze mij konden bellen omdat ik wederom met mijn mobiel moest bellen maar dat was niet mogelijk!!! De dag erna werd ik gebeld:de storing zou pas op dinsdag (dus pas na 6 dagen!!!) verholpen kunnen worden. Omdat ik een eindexamen-kandidaat in huis heb én we een eigen bedrijf hebben waarbij we niet zonder internet kunnen gaf ik aan dat dit geen optie was!! Planner bleef zeggen dat anders niet mogelijk was waarop ik “pleur op” zei omdat dit mijns inziens anders moest. In ons bedrijf zijn wij ook verplicht klachten snel op te lossen!! Hierop werd direct de verbinding verbroken. Buurman werd een paar uur later gebeld en toen kon de monteur wél eerder komen! Ik heb die monteur gezien op vrijdagmiddag en volgens hem lag het probleem wederom buiten (kapot onderdeel in kast) en zou ik na 5 min weer internet etc hebben zonder dat ik er wat aan hoefde te doen. Echter niets was minder waar. Wéér met Caiway gebeld (weer 7 wachtenden voor me!!) en opnieuw moest ik volgens protocol alle stappen in mijn meterkast doorlopen! Echter dit keer kon ik wél teruggebeld worden door de medewerkster van Caiway (???? Hoezo voel je je zo bedonderd??)
Na mijn klachten over de gehele procedure werd gemeld dat ik een klacht kon indienen om geld te krijgen voor mijn gemaakte kosten!!
Nu zijn mijn kosten minstens 2x een half uur dus 60 minuten mobiel bellen buiten m’n bundel én die bijna 4 uur die ik in totaal bezig ben geweest met telefoontjes etc en dat terwijl ik een eigen bedrijf heb en mijn tijd erg kostbaar is!!!
Ik verwacht dus zeker een flinke compensatie ofwel in geld uitgekeerd ofwel door één of twee maanden niet de kosten van het Caiway abonnement te betalen!!

Compensatie ter waarde van twee maand-abonnement-tarieven!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 17 mei 2016 om 16:59 geantwoord

Heeft op 17 mei 2016 om 18:02 geantwoord

Ik ben met dit antwoord van jullie zeeeeer ontevreden en neem hier zeker geen genoegen mee!!
Waarom zeggen jullie dan aan de telefoon als ik met Caiway bel met mijn mobiele telefoon dat hiervoor een compensatie mogelijk is?? Is dit om de klant (tijdelijk) tevreden te stellen? Zodat wij gepast vriendelijk blijven aan de telefoon ?? (want toen ik vanwege jullie mededeling dat ik bijna een week!!! moest wachten op een monteur eenmalig \"pleur op\" zei omdat wij zo afhankelijk van internet en telefoon zijn en dat ook duidelijk toelichtte en dat jullie medewerker dan zonder pardon de verbinding verbreekt (dit mag pas na langdurig schelden volgens de medewerker die ik hierna aan de telefoon kreeg na nogmaals bellen)!!
En waarom liegen jullie over het feit dat jullie niet kunnen terugbellen op mijn mobiel?? Want de allerlaatste keer dat ik wél met de vaste lijn 1200 kon bellen omdat die keer alleen internet het niet deed en ik toen ik de welbekende testjes met het modem en de router moest doen waarbij ik m'n kabel eruit moest halen en de telefonische verbinding dus verbroken zou worden kon ik ineens wél terug gebeld worden!! Alles bij elkaar spreken jullie jezelf/elkaar steeds tegen!!
Ik vind jullie antwoord dus zeer teleurstellend!!
En als ik vanaf woensdag geen internet en telefoon heb en er op dinsdag pas een monteur langs kan komen zijn dat 4 (en geen twee!!!!) werkdagen maar in deze tijd waarbij we zoooo afhankelijk zijn van internet en telefoon én we zowel een eigen bedrijf hebben als een examenkandidaat in huis is het een ENORM PROBLEEM om 7!!!! dagen (want onze zaken gaan wél gewoon door in het weekend en ook het studeren!!) geen internet en telefoon te hebben!!
Ik verwacht dus een passend antwoord én een financiële compensatie en anders zal ik zelf de benodigde maatregelen treffen om geen last meer te hebben van storingen van de Caiway!!
Luister anders maar eens alle opgenomen gesprekken na!!!
Ik hoor wel weer van jullie!!

Alle klachten die gemeld zijn door A.P.