Klacht: Wederom niet bezorgen

op 08 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS Nederland heeft de mentaliteit als in de USA.

Vanaf woensdag is UPS komt met smoesje om een pakket maar niet te leveren. Dit is het nadeel als je op eind van de route zit.
Eerste zogenaamde levering 06-07-2016 vetraagd wegens weersomstandigheden.
Tweede zogenaamde levering 07-07-2016 geen smoes wel email versturen.
Derde zogenaamde levering 08-07-2016 het toppunt met smoesjes De ontvanger was niet beschikbaar bij de eerste afleverpoging. UPS heeft toestemming om op een andere locatie af te leveren.
UPS moet het pakket gewoon afleveren en geen k... smoesjes verzinnen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:19 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Frans_PostNL