Klacht: Web bundel besteld, niet gekregen

op 30 juni 2012 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Sim Only Web bundel besteld, maar tot op heden zit de internet-bundel er nog niet op. Ik heb hier al 3 keer over gebeld, maar steeds lijkt men nergens van te weten en wordt het ‘doorgezet naar een andere afdeling’. Ik krijg het gevoel dat de medewerkers niet geloven dat ik een Web bundel heb besteld, terwijl ik toch echt een bevestigingsmail van Hi heb waarin staat dit ik heb sim only web abbo incl spotify heb aangevraagd. Ik zit nu al een week zonder internetbundel, en na drie telefoontjes heb ik nog niet het idee dat ik in ‘de molen’ zit.

Gewenste Oplossing:

Dat iemand mij belt; aangeeft dat het niet mijn fout is maar dat de fout bij Hi ligt, dat er concreet wordt verteld wat er gaat gebeuren en dat ik zo snel mogelijk de internet bundel krijg, gezien het feit dat ik dat ook gewoon heb besteld........

Alle klachten die gemeld zijn door s.k.