Klacht: We zoeken het voor u uit…..en zetten de aanmanigen stop. Twee toezeggingen die de ANWB nu al een halfjaar niet nakomt. #vanhetkastjenaardemuur

op 28 juli 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

De ANWB blijkt niet in staat een eenvoudig administratieve fout te herstellen. Vijf maanden en vele emails/telefoontjes mijnerzijds verder is de status dat:

– De helpdesk er niet uitkomt en het doorspeelt aan de expertdesk
– De expertdesk het blijkbaar ook niet weet op te lossen
– Mevr B van de helmdesk vervolgens niet meer reageert en de exportdesk niet rechtsreeks met klanten mag praten
De heer Van M van de helpdesk erkent dat Mevr B contact had moeten opnemen. Dat hij haar een bericht stuurt maar verder ook niets kan doen
– Men continue schermt met \\\’vlak voor, in of net terug van vakantie\\\’
– De (onterechte) betalingsherinneringen stopgezet zouden worden, maar om onverklaarbare wijze dan toch telkens weer via post en email binnenkomen
– En de nieuwste vrouwelijke helpdesk dame van vanmiddag ook niet weet wat ze ermee aan moet, anders dan mij terug te verwijzen naar de heer Van M die helaas net op vakantie is. En oh ja….vervelend van die betalingsherinneringen….
– De ANWB dus al vijf maanden niet in staat is mij als klant te helpen en slechts lastig te vallen met betalingsherinneringen

Mijn rapportcijfers voor de ANWB administratie
Probleemoplossend vermogen: 1 (echt, zo ingewikkeld is het niet beste ANWB-medewerkers…..lees mijn uitleg maar eens goed door)
Servicelevel: 1 (loze beloftes, kastje naar de muur)
Klankvriendelijkheid: 2 (puntje voor de moeite aan de telefoon….of zetten jullie telkens het wachtmuziekje aan en gaan jullie ondertussen gewoon koffiedrinken?)

Kortom; het is uitermate onbevredigend. Hoe een doorbraak te bereiken bij deze organisatie? Wie het weet mag het zeggen. Graag zelfs.

Dank en groet

Binnen 2 weken een volledige en correcte verrekening vanuit de ANWB.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van den Brink