Klacht: Wat ik zie,is wat ik koop!

op 17 december 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik koop via internet en zie plaatjes en prijzen van een bedrijf.
Zo kan ik een autoradio via kieskeurig,via de site weet een autoradio met een lcdscherm voor een heel zacht prijsje voor 135 euro..Ik dacht daar moet iets aan die radio mankeren,bijvoorbeeld een versterker of zoiets. ik heb mijn via de site van kieskeurig door laten linken naar bol.com,En kwarm op de site van bol en zie dat de Alpine autoradio met scherm voor 135 euro,naar grondig naar de productspecificaties van de radio te inspecteren,Is de radio met klapscherm en eigen versterker,een mooie en goedkope autoradio
Ik wil die radio wel kopen,zo gezegd,zo gedaan!
De autoradio op 1 december besteld en betaald via ideal en kreeg van bol.com een orderbevesteging met foto van de alpine iva-D106R en dat de radio op 22december zal worden bezorgd.
Naar 2 weken kreeg ik een mailtje dat de autoradio was verstuurd naar mijn adres en kreeg een track en trace code erbij.
Ik was blij,want mijn autoradio was onderweg naar mij.
Ik vond dag later een kaartje in de bus,dat de pakje bij de buren was bezorgd,belde bij de buren aan en ik kreeg mijn doos met de autoradio,ik blij als een kind!!
ik maakte de doos open en tot mijn verbazing zit er een alpine pmx-t320 autoradio (versterker) twv 135 euro ?!????
Wat is dit nou weer,ik had een autoradio van het merk alpine type avi-d106r twv 130 euro besteld.
Ik snel kijken op de site van bol.com en de advertentie van mijn autoradio was verdwijnen van de site en ben op de site naar de alpine autoradio versterker pmx-t320 op zoek gegaan en vond de versterker met een ander bestelnummer en de prijs was 230 euro.
en ik had een prijs van 135 euro op mijn factuur.
Ik de klantenservice van bol.com gebeld en verteld dat ik verkeerde product had gekregen.
De dame van bol.com vertelde dat ik de versterker terug kom sturen
en de koop weet onbonden.????
ik dacht dit klopt niet,hier probeert iemand de koop te saboteren.
en ik wist waarom .
Bol.com lost zo haar probleem op een subtiele manier op.
Gewoon een verkeerd product opsturen en de koop word geannuleerd
Wat ik zie,is wat ik koop!!

P.s ik heb een foto print van de advertentie van Alpine avi-D106R met een prijs van 135 euro van jullie site en orderbevestiging met foto van de autoradio en de prijs van 135 euro

De autoradio voor de prijs van 135 euro leveren.
WAT IK ZIE,IS WAT IK KOOP!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 december 2012 om 09:53 geantwoord

Beste klant,

Zojuist hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door kopen via internet