Klacht: Wat een rotservice

op 31 mei 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

In januari heb ik een tv gekocht en een paar dagen later zie ik een gekleurde lijn in het beeld. Naar mediamarkt gewest en die zeiden dat ik dat moest melden bij samsung, aangezien het een samsung tv was. Nou contact opgenomen met samsung en die maakte een melding bij Home service. Home service vertelde dat ik een nieuwe tv mocht halen bij de mediamarkt en dat dat allemaal al was gecommuniceerd. Aanstaande vrijdag komen ze de tv halen en nog steeds heb ik mn nieuwe tv niet van mediamarkt. Vandaag gebeld en ik zou worden teruggebeld , omdat het “super” druk is. Om 18.30 uur word ik gebeld en kon ik vragen hoe dat komt, zeggen ze tegen mij, eerst wordt de tv opgehaald en pas dan krijg je een nieuwe ( wat betekent dat ik dus een paar dagen zonder kom te zitten ) .
Duidelijk aangegeven dat dit niet de afspraak is geweest en als antwoord kreeg ik : ” ja mevr je moet gwn wachten, meer kan k niet doen”. ( ik wacht al meer dan 2 weken ) Terwijl Homeservice duidelijk aangaf dat alles al bekend is bij de mediamarkt. Mediamarkt gaf de schuld aan Homeservice. ” die weten niet hoe wij te werk gaan , gaf hij aan “.

Nu gaan zij contact opnemen en wordt later in de week gebeld. Dus ben benieuwd of ze ook daadwerlijk terug bellen. 9 van de 10 keer wordt ik niet teruggebeld.

Dit is gewoon belachelijk. Hoelang een persoon wel niet achter iets aan moet gaan voordat het verholpen kan worden. Dit is werkelijkwaar het laatste wat ik nog van mediamarkt koop. Ik ga voortaan naar de BCC , waar de service wel goed is…

Als ik voor vrijdag een nieuwe tv heb en dat dat voortaan goed gecommuniceerd wordt, om zulke klachten te voorkomen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Morabit