Klacht: Wat een duur geintje!

op 17 juli 2019 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

In week 24 kreeg ik het slot van de portierskant niet meer dicht. Ik belde de ANWB voor advies, maar het advies wat ze mij gaven, hielp niet om de deur weer op slot te krijgen. Omdat ik bang was dat zij in de auto in zouden breken vroeg ik aan de mevrouw die ik op dat moment aan de lijn had, hoe duur het zou zijn als ik mijn europa abonement up zou graden naar een abonement met woonplaats. De vrouw aan de telefoon zei dat me dit 50 euro extra zou kosten en dat dan iemand van de ANWB langs zou komen. 50 euro vond ik nog wel de moeite waard, dus ik stemde ermee in. De man van de ANWB was er al vrij gauw en nog sneller weer weg. Hij spoot wat cw 40 in het slot en het slot deed het weer. Ik dacht dat ze dit ook wel via de telefoon aan mij hadden kunnen vertellen, dan had er niet per se iemand langs hoeven te komen en had ik 50 euro bespaard. Maar bij de 50 euro bleef het niet. Toen ik de rekening kreeg, moest ik ineens 150 euro betalen. Ik belde meteen met de ANWB en vroeg hoe dat kwam. Een duidelijke uitleg kreeg ik niet. Ik heb daarom de hele boel maar opgezegd, maar moet wel de 150 euro betalen en zit er ook nog eens een jaar aan vast. Ik heb nog dezelfde dag een klacht bij de ANWB ingediend, maar tot op heden geen reactie gehad. Dus dan helaas via deze weg.

Ik hoop nog steeds dat de ANWB mijn klacht netjes gaat afhandelen en dat ik 100 euro van de inmiddels afgeschreven 150 euro terug gestort krijg. De mevrouw aan de telefoon zei toch echt dat het me 50 euro zou kosten en niet 150 euro. Ik heb dit toen zelfs nog eens nagevraagd. Gelukkig worden de gesprekken opgenomen en kan dit gesprek terug worden geluisterd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna 83