Klacht: Wasmachine niet geleverd!

op 15 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Woensdag 13-12 een wasmachine gekocht bij Media Markt in Amsterdam Zuidoost. Vandaag kwamen 2 vriendelijke bezorgers van de bezorgdienst van de Media Markt de wasmachine leveren, te installeren en om de oude wasmachine mee te nemen.
Bij uitpakken bleek dat de wasmachine aan de voorkant en onderkant beschadig is. Ik heb de wasmachine niet aangenomen. De bezorgers kregen van hun collega op het kantoor te horen dat zij mij een kortings voorstel konden doen van maar €50,- retour van het bedrag €623,- wat ik in de winkel had betaald.
Ik heb gezegd dat ik het niet wil en graag een nieuwe, onbeschadigde wasmachine wil hebben.
De bezorgers begrepen het en hadden de nieuwe wasmachine en nieuwe wasmachine mee retour genomen.
Ik kreeg van de bezorgers te horen dat ik vandaag voor 18:00u gebeld zou worden, voor een nieuwe afspraak voor aflevering. Vervolgens paar uren verder en meerdere malen telefonisch contact gehad en nog geen reactie.
Als ik de klantenservice bel kunnen ze mij geen duidelijkheid geven en ook niet als ik vraag of ik mijn geld terug kan krijgen. Als ik naar een leidinggevende vraag, wordt er in je oor neergelegd.
Ben benieuwd wat mevr. M. de Lang en dhr. B. Harlaar van deze werkwijze vinden van hun zeer onprofessioneel personeel en al van het begin bij het gesprek al tutoyeren. Cursus communicatie zal niet slecht zijn voor personeel van de Media Markt. Ik ga nu liever naar de BCC waar de klant wel als koning wordt behandeld en alles helder en duidelijk is.

Als ze hun personeel gaan trainen en cursussen aanbieden over hoe om te gaan met klanten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S Jangali